Contra -Urvaste süda

Wednesday, August 29, 2007

Trikimees Urvastes

Trikimees on Eesti vist populaarseim saade. Ja Jürgen on tegelikult väga njummi inimene.
Aga see Urvastes-käik jättis saatele khm-khm teatava pitseri.
Nojah, iseenesest, kui väga tahta, võik ju aru saada, et kui oleks rahvast rohkem tulnud, kui istuma mahub, oleksid seisjad triki ära näinud.
Aga see salatsemine oli summa summaarum mõnevõrra naljakas. Iga inimene saab ju aru, et see ei ole võlukunst, vaid see oli mingi valgusega tehtud trikk. Tõsi küll, mina olen füüsikas väga nõrk ja mul pole aimugi, kuidas seda tehti.
Aga Herbert, kes oli vapralt öösel kella kaheni üleval, ütles pärast kaamerasse – Mina ei usu, nad lihtsalt kustutasid lambid ära. Ja purjus noored tegid asja kindlasti lõbusamaks, eriti kui kannatamatu rahvas, kes sissetungijate peale pahane ja ootamisest väsinud, avaldas soovi, et Jürgen võiks need noored ära kaotada.
No ma ei tea, ma olen triki endaga rahul, sest ärakadumiseefekt oli tõesti olemas. Aga nendest inimestest on kahju, kes asja mant lihtsalt minema peletati.
Samas Jürgenile jõudu, ta oskab ikka selliseid asju, millega suurem osa rahvast hakkama ei saa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home