Contra -Urvaste süda

Tuesday, May 26, 2009

Sain sellise meeldiva eestikeelse kirja

I kuulutab teile loositud NEW YORK LOTTO toimus laupäeva 25. mai 2009, kui New Yorgi osariigi.

Sinu e-posti aadress lisatud Ticket Number: B3550 0319, Seerianumber: 46560, juhtis Võitjatega Numbrid 7, 76, 12, 23, 37, 90 koos Bonus arv 45, extra eest 52 LOTTO tehtud valikut loteriid ja 1. kategooria igapäevase juhib. Teil on seega heaks kiidetud nõuda kogusummas US $ 1,000,000.00 (üks miljon USA dollarit) sularahas, krediteeritakse file: EAAL/9080116508/09.

Esitada oma taotlus, võtke ühendust meie esindaja Kiirpakkumismenetluste ja kiireloomuliste vabastama oma fond. Kontakt: Frederick Johnson; freddy.johnson01@yahoo.com

Õnnitlused.

Tervitused,

Ana Myers
Koordinaator


Vastan neile selle blogi kaudu, viisakalt ikkagi,kuivõrd tean, et nad eesti keelt siiski ei mõista, lasin google readerist läbi:

Sihuke I have the feeling that you have won the right to scroll putsi, if you pay the difference, we can also change the urrukasse of the trip. You can take your stupid mouth sitasel million take, you are still totally feilid shit.

Labels: , ,

3 Comments:

  • Kusjuures olen isegi sellise kirja osaliseks saanud:Tere Kallis Sõber

    Kuidas sul läheb? Loodan, et olete hea tervise juures. Palun ärge üllatus saada minu kirja oma postkasti, ma Anneth, ma olen tüdruk, 22 aastat, mis ma teada oma e-posti aadress, Interneti kaudu teadusuuringute, oma profiili meelitab mind kontakt sind et saame plaani tuleviku jaoks, kuidas elada elu partner. Nii et minu otsustada, et teiega ühendust võtta. Ma tahaksin teada veidi rohkem sinust edasise vestluse See on minu kiri aadress (mmbouyeanneth@yahoo.com) Ma ootan huviga teilt nii kiiresti kui võimalik. . Sinu uus sõber Anneth


    VASTUS mind MY Bellow Meiliaadress et võin Saada minu pildid teile (mmbouyeanneth@yahoo.com)

    THANK YOU

    REPLY ME ON MY BELLOW EMAIL ADDRESS SO THAT I CAN SEND MY PICTURES TO YOU (mmbouyeanneth@yahoo.com)

    ja lihtsalt ei jää muud üle, kui selle peale naerda:)

    By Blogger Jaana, at 12:52 PM  

  • Ja sinu vastus kõlaks ilusas eesti keeles (uuesti läbi Google Translate'i lastes) nii: Sihuke mul on tunne, et olete võitnud õigus kerige putsi, kui sa maksta vahe, saame muuta ka urrukasse on reis. Võite võtta oma loll suu sitasel miljonit võtta, siis on ikka veel täiesti feilid perse.

    By Blogger Marten, at 4:29 AM  

  • tõlkisin ka vene keelde, kes ei mõista, sellele kohe ka all tõlge

    Sihuke У меня есть ощущение, что вы выиграли право на выделите putsi, если вы оплачиваете разницу, мы также можем изменить urrukasse поездки. Вы можете принимать ваши тупые рот sitasel млн. принять, он по-прежнему довольно feilid осла.

    Sihuke mul on tunne, et olete võitnud õigus kerige putsi, kui sa maksta vahe, saame ka muuta urrukasse reisida. Võite võtta oma loll suu sitasel miljonit võtta, see on siiski üsna feilid Ass.

    By Blogger konnula contra, at 7:17 AM  

Post a Comment

<< Home