Contra -Urvaste süda

Monday, September 22, 2008

Kuu suitsetab ainult, kui on täis

Labels: ,

5 Comments:

  • ajah, see pilt on aastast 1922

    By Blogger konnula contra, at 10:18 PM  

  • vanasti oli kõik nii vahva

    By Blogger Haana, at 6:07 AM  

  • Ent ka uuemal ajal juhtub, on selline leht nagu goal.com, mille
    autorid muudkui mängivad sõnadega.
    Ma tõesti ei imestaks, kui selle pealkirja üle solvutaks:

    "€150m Is A Load Of Kaka!"

    Uudis siis selle kohta, et Milan pole sellist pakkumist saanud oma mängija osas.

    By Blogger Veiko, at 12:37 AM  

  • Aga see on tõesti väga hea pilt. Mulle on tundunud vanu, sajandi esimesest poolest pärit tekste lugeda, et inimesed olid siis kuidagi lihtsameelsemad ja vahetumad.

    By Blogger Kristina Viin, at 1:29 AM  

  • jah, ja mulle tundub, et sa oledki nii mõnusalt sajandi esimese poole sugemetega

    ma muidugi ise olen vapsee eelmisest sajandist

    By Blogger konnula contra, at 11:19 AM  

Post a Comment

<< Home