Contra -Urvaste süda

Sunday, July 15, 2007

imetabane rahasüst

Sõitsin Lätetelt koju, seda toredat remondis olevat Palupera teed mööda. Hakkasin just Otepääle sisse keerama, kui auto peatus mu kõrval ja küsis, kui palju mul raha kaasas on. Mõtlesin, kuhu ta sihib, ütlesin naljatlevalt et paar milli vast on. Siis hakkasin asjale pihta saama, katsusin tagataskut – seal polnud mitte kroonipoegagi. Kuigi ma olin sinna vast oma paarsada krooni pistnud.
Nii-ii vahvad inimesed. Nad olid lihtsalt minust eraldunud rahatähed kokku korjanud – autoga sõites kusjuures ja tulid ja tõid mulle! Ma ei tea, kassitoit olekski vist jäänud ostmata.

2 Comments:

  • Mulle on räägitud, et me olevat teineteist katsunud. Mida(,) ma ei mäleta(?/!). Kus on Konnulasinikad minu ihul? Kus on Kessuvermed Contra ihul?
    Fakte, fakte tahaks.
    Tõestusmaterjali.
    Ar(ti)stitõendeid.

    By Blogger Kessu, at 6:18 AM  

  • No homses Päevalehes, kui lugu tuleb, siis on vähemalt selgitus sellele, kuhu jäid sinu sinikad.
    Enda poolt ei saa tõestada midagi, sest sisikond oli küll segi, aga nüüd on piisavalt palju õlut sealt läbi voolanud, et kõik on uhutud.
    Jääb ainult tore trükisõna.

    By Blogger konnula contra, at 7:32 AM  

Post a Comment

<< Home